Jak nakupovat

REGISTRACE/PŘIHLÁŠENÍ 

Vytvořit účet

Nemáte ještě vytvořený účet? Tak neváhejte! Nabízí mnoho výhod a možností, např. nemusíte znovu zadávat všechna data, můžete procházet historií Vašich objednávek atd. Vytvořit si účet můžete zde.

Přihlášení

Pokud jste přihlášeni v našem obchodě, můžeme Vás lépe informovat o našich nabídkách. 
Problémy s přihlášením? Ujistěte se, že jste zadali správnou e-mailovou adresu. "E-mailová adresa neznámá" znamená, že ještě nemáte vytvořený účet. Pokud jste se zaregistrovali do našeho e-mailového zpravodaje, neznamená to, že máte také účet na vinovyhodne.cz. "E-mailová adresa je již používána" znamená, že účet s vaší e-mailovou adresou již byl založen. 
Zapomněli jste heslo? Zeptejte se zde na nové. Obdržíte e-mail s odkazem pro vytvoření nového hesla. 

Úprava údajů

Chcete-li změnit jakékoliv údaje na stránkách Vašeho osobního účtu, klikněte na „Upravit údaje“.

Newsletter

Prostřednictvím našeho bezplatného newslettru budete jako první informováni o našich nabídkách, nových vínech, speciálních akcích a jiných zajímavých novinkách. 

Přání/stížnosti

Máte přání či stížnost ohledně našich služeb? Neváhejte nás kontaktovat! Váš názor je pro nás důležitý! Jen tak můžeme zlepšovat naši nabídku, sortiment, služby, atd. 

Své dotazy, připomínky, pochvaly či stížnosti zasílejte e-mailem na info@vinovyhodne.cz nebo poštou na adresu: 

The Food Experience s.r.o.
Rybná 716/24, 11000 Praha 1

Vždy uvádějte své jméno, adresu a číslo zákazníka nebo číslo objednávky. 

Jakmile obdržíme Váš e-mail/dopis, zašleme Vám potvrzení. Konečnou odpověď obdržíte do pěti pracovních dnů.

 

DODACÍ PODMÍNKY

Doručení

Zboží doručujeme ZDARMA při objednávce nad 1500,-.  Pokud je hodnota objednávky nižší, bude Vám účtována doprava za 129 Kč. Pokud zboží z Vaší objednávky není skladem, budeme Vás kontaktovat ohledně doručení. V případě, že pro Vás dodací lhůta nebude přijatelná, bude objednávka automaticky zrušena. Zboží je doručováno společností Messenger a.s. 

Nabídka a cena

Nabízíme vína za nejnižší možnou cenu, protože nemáme vlastní sklady, degustační místnosti a neorganizujeme ochutnávky. Také nemáme žádné zástupce nebo prodejce ve vinařských oblastech. Tímto způsobem můžeme dělat to, za čím si stojíme - nabízet renomovaná vína za extrémně nízkou cenu.

Celková sleva z objednávky může být maximálně do výše 20%, pokud není určeno jinak.

Chybné doručení

Přestože děláme vše pro to, abychom doručili Vaši objednávku včas a správně, někdy se může něco pokazit. Obdrželi jste nesprávné víno? Prosím, kontaktujte nás prostřednictvím  e-mailu info@vinovyhodne.cz nebo telefonicky na 777 773 801. Co nejrychleji chybu napravíme!

 

REKLAMACE

Víno není v pořádku?

Ve výjimečných případech se víno může zkazit nesprávným plněním do lahví a obsahuje tzv. "korek". Korkovou chuť vína způsobují bakterie nebo plísně a je pro ni charakteristický zatuchlý zápach. Víno také hořce chutná. Korkovou chuť mohou mít i vína se šroubovacím uzávěrem.

Máte podezření, že jste od nás obdrželi zkažené víno? Pokud je druhá láhev v pořádku, zašleme Vám dobropis na špatnou láhev. V případě, že i druhá láhev není v pořádku, kontaktujte nás a my Vám vrátíme celou částku.

Reklamace a vrácení zboží

Víno Vám nechutná? Nevadí! Zbývajících 5 lahví zabalte do původního obalu a kontaktujte nás e-mailem na info@vinovyhodne.cz nebo na telefonním čísle 777 773 801. Kurýr přepravní společnosti vyzvedne zboží na Vámi uvedené adrese. Prosíme, nezasílejte zboží jiným způsobem, naše zboží je křehké a jiný přepravce by zboží mohl poškodit. Náklady na vrácení zboží hradí prodávající. Po doručení zboží zpět k nám na adresu Vám budou do 14ti dnů vráceny peníze.  Pokud jste zboží platili prostřednictvím dobírky, při vracení zboží přiložte k zásilce číslo účtu, na který budete chtít peníze vrátit.

Reklamace se nevztahuje na škody způsobené nevhodným skladováním nebo zacházením se zbožím ze strany zákazníka.

Odstoupení od smlouvy

Jako spotřebitel máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14ti dnů v souladu s §1829 NOZ . Lhůta běží ode dne uzavření kupní smlouvy.

Více v obchodních podmínkách.

Poškozené zboží

Obdržíte-li rozbitou, otevřenou nebo jinak poškozenou láhev,  neprodleně nás kontaktujte a my Vám zašleme novou zásilku.

 

PLATBA

Možnosti platby

Zabezpečené platby jsou u nás samozřejmostí. Nabízíme Vám následující možnosti:

GoPay platba kreditní kartou
-Platba kreditní kartou je v posledním kroku objednávky.

Platba na dobírku
-Platba hotově při převzetí zboží od kurýra.

Co dělat v případě neúspěšné platby
-Pokud není platba úspěšně dokončena přes platební portál Gopay, bude vám automaticky nabídnuta možnost platby na dobírku. V případě, že preferujete platbu kartou, vytvořte prosím novou objednávku. Nezaplacená objednávka není platná.


Společnost 
The Food Experience s.r.o.
Rybná 716/24 
110 00 Praha 1
IČ: 28954718
DIČ: CZ28954718

 

ZÁKAZNICKÝ SERVIS

Zákaznická linka

Víno Výhodně

Od pondělí do pátku 09:00 – 17:00 
Telefonní číslo: 777 773 801

E-mail: info@vinovyhodne.cz

Poštovní adresa

The Food Experience s.r.o.
Rybná 716/24, Praha 1, 110 00
IČ: 28954718
DIČ: CZ28954718